ساختار متشکل از مس و آلومینیوم سنگ فیروزه

یکی از قدیمی ترین سنگ های شفابخش شناخته شده برای بشر، سنگ فیروزه تار عنکبوتی گفته می شود که خواص آن به پاکسازی روح از انرژی های منفی کمک می کند.

از بین بردن هر گونه احساسات منفی و کمک کردن برای لمس آرامش و نگه داشتن آن،و حتی زیبایی وصف ناپذیر این سنگ غیر قابل انکار است.رنگ آبی اقیانوسی مات و خطوط تیره و دندانه دار خیره کننده ای که از روی سنگ عبور می کنند، فیروزه را به یک سنگ قیمتی زیبا و مجلل تبدیل می کند.

فیروزه عمدتاً از مس و آلومینیوم ساخته می شود و در سنگ های آلومینیوم دار که حاوی مس هستند تشکیل می شود. سنگ فیروزه بخشی از خانواده فسفات است و به عنوان یک سنگ قیمتی “نیمه قیمتی” طبقه بندی می شود.

سنگ های قیمتی ضروری برای هزاران سال برای کلکسیونرهای ثروتمند، سنگ های قیمتی سنگ فیروزه سبز نه تنها بر روی جواهرات منحصر به فرد، بلکه در موزاییک ها، زیور آلات خانگی و تزئینات ظاهر می شوند. امروزه نیز آویزها و انگشترهایی با این شگفتی عمیق بسیار محبوب هستند.

فیروزه که به عنوان سنگ تصفیه شناخته می شود، بدن را پاکسازی می کند و تمام انرژی های منفی را از بین می برد.

جایگزینی همه منفی‌ها با قدرت و انرژی، نمادی از محافظت و آرامش است. قیمت فیروزه می تواند بین 1 تا 1000 دلار در هر قیراط متغیر باشد.

برای این سنگ فیروزه گرانیت قیمتی نیمه قیمتی، درجه بندی اغلب دشوار است زیرا مهم ترین عوامل مؤثر بر قیمت اشباع (رنگ) و بازسازی یا یک قطعه طبیعی است.

حتی جواهرات با اندازه بزرگ نیز ممکن است قیمت نسبتاً پایینی داشته باشند. TQI (شاخص کیفیت فیروزه) قیمت ها را تعیین می کند.

  • منابع:
    1. Turquoise Stone: Meaning, Benefits, and Uses
  • تبلیغات: 
  1. درمان نازایی گاو با استفاده از قوتو چهل گیاه!
  2. ریملی که به عنوان یک تفنگ مورد استفاده قرار گرفت!
  3. 4 نوشیدنی که کبد را سم زدایی می کند!
  4. کنجد باعث مرگ راننده تاکسی شد!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.