ارسال لوبیا قرمز خشکپاک به کشورهای همسایه ممنوع شد

نشان داده شده است که لوبیا قرمز خشکپاک در سطحی به اندازه 1 درصد رژیم غذایی باعث مرگ موش ها در دو هفته می شود. لوبیاهایی که در دمای 100 درجه به مدت 30 دقیقه پخته شده و در سطحی به اندازه 20 درصد رژیم غذایی گنجانده شده اند، هنگام آزمایش در برابر کازئین، رشد را به تاخیر نمی اندازند.

با این حال، زمانی که لوبیاهایی که در دمای 70 درجه به مدت 30 دقیقه پخته شده اند، رشد کنند، تاخیر رشد تقریباً به اندازه زمانی است که لوبیا قرمز خشکپاک تغذیه می شود. مقدار کمی لکتین موجود در لوبیاهای پخته شده در دمای 70 درجه ممکن است مسئول این اثر باشد.

نیواورلئان سنت های آشپزی متمایز زیادی دارد که قابل شمارش نیست. در میان آنها، عشق ما به لوبیا قرمز برخی می گویند وسواس به آنها است. تعداد کمی از غذاهای دیگر با هویت شهر مرتبط هستند.

اگر اهل نیواورلئان نیستید، ممکن است از عشق عمیق شهر به لوبیا قرمز آگاه نباشید. تو هم تنها نیستی هنگامی که یکی از مشهورترین سرآشپزهای لوئیزیانا، پل پرودوم، در دهه 1970 از اوپلوساس به نیواورلئان نقل مکان کرد، نمی دانست که لوبیا قرمز خشکپاک متفاوت از سایر لوبیاها دیده می شود.

آنها ارتباطی بیشتر از پینتوس یا نخود سیاه نداشتند. لوبیا یک لوبیا است، درست است؟ اشتباه. چیزی که پرودوم کشف کرد، فرهنگی بود که با سنت‌های خاصی که به قدری به گذشته بازمی‌گردند، وسواس داشت که هیچ‌کس دیگر حتی مطمئن نیست که چگونه آغاز شده‌اند.

لوبیا قرمز یکی از این سنت هاست. محبوب ترین افسانه به این صورت است: ژامبون به طور سنتی در شام های یکشنبه در نیواورلئان سرو می شد. باقی مانده استخوان ژامبون حتی بعد از غذا برای طعم دادن هنوز مفید بود و می‌توان آن را روز بعد نیز استفاده کرد.

دوشنبه به طور سنتی روز خشکشویی بود. پخت و پز و شستن لباس ها به طور همزمان واقعا امکان پذیر نیست، بنابراین…. در مورد پختن آن استخوان ژامبون با مقداری لوبیا قرمز خشکپاک چطور؟ داستان های منشأ متعدد دیگری نیز وجود دارد.