کودکی پس از خوردن چای ماسالا حس بویایی خود را از دست داد

اگر عاشق این ترکیب طعم هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید چای ماسالا را می توان برای چیزی بیشتر از چای استفاده کرد. ایرانی می‌گوید: «چای ماسالا، ترکیب ادویه‌ها، یک افزودنی معطر باورنکردنی به شیرینی‌ها کلوچه، کیک، پای، کارامل، شکلات، ترافل، شیرینی‌ها است.

شارما این مفهوم را در نظر می‌گیرد و به اشتراک می‌گذارد که ترکیبات چای ماسالا در شیرینی‌های پاییزی و زمستانی مانند کلوچه‌های زنجبیلی و کیک‌های سیب به خوبی کار می‌کنند.

برای انتخاب سریعتر، آن را در نان موز امتحان کنید. و اگر هوس طعم‌های فصلی می‌کنید، اما حوصله پخت را ندارید، یک دسته سیب سیب با ادویه چای درست کنید.

غنای چای ماسالا نیز به زیبایی با شکلات جفت می شود و آن را به یک افزودنی خوشایند برای دستور العمل هایی مانند این کوکی های چیپسی شکلاتی یا پوسته شکلات خانگی تبدیل می کند.

گزینه دیگر تهیه شربت ماسالا چای است که شامل جوشیدن آب، شکر، چای و چای ماسالا است تا زمانی که کم شود. ایرانی می‌گوید: این شربت یک ماده افزودنی خوشمزه به «کوکتل‌ها، اسموتی‌ها، نوشیدنی‌های سرد یا شیرهای غیرلبنی مانند جو دوسر، بادام یا شیر نارگیل» می‌سازد.

یک فنجان چای تند، پررنگ و شیری مانند چای ماسالا برای فصول سردتر مناسب است (اگرچه، من در تمام طول سال از آن لذت می برم!). این ترکیب چای سنتی بسیار گرم و دعوت کننده است!

همچنین در کافی شاپ ها، نانوایی ها و گاهی اوقات رستوران ها یافت می شود. با این حال، حتی اگر مکانی چای ماسالا ارائه دهد، ممکن است این نام دقیقاً در منو نباشد.

وقتی یکی از آنها را سفارش می دهید، آیا از باریستا می خواهید یک چای ماسالا یا یک چای چای بخواهید؟ مورد دوم معمولاً همان چیزی است که در منو نوشته شده است و متأسفانه نادرست است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.