کلم سفید پیچ بروکلی قمری

امروزه استفاده از سبزیجات مختلف در بین مردم از جمله کلم به دلیل خواص فراوان آنها بسیار گسترده شده است. همانطور که می دانید کلم دارای گونه های متفاوتی است که در این میان کلم سفید پیچ بروکلی قمری بیشترین میزان استفاده را در بین سایر گونه ها دارد. شما نیز برای خرید انواع کلم تازه با قیمت روز می توانید از طریق همین سایت و ارتباط با کارشناسان ما اقدام نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کلم سفید پیچ بروکلی قمری

فروش کلم سفید

فروش کلم سفید همانطور که می دانید کلم سفید از نظر ظاهری دارای شکل توپی گرد می باشد. برگهای بیرونی نباید هیچ نشانه ای از کبودی یا تغییر رنگ نشان دهند.همانند کلم قرمز، کلم سفید از روش‌های پخت و پز ساده مانند بخارپز کردن یا سرخ کردنی سود می‌برد. مهم‌ترین چیزی که باید از پختن بیش از حد اجتناب کنید، زمانی است که کلم نرم می‌شود و شروع به ترشح ترکیبات گوگردی می‌کند که بوی کلم را می‌دهد. برگ های خرد شده کلم را می توان به مدت پنج دقیقه در یک شراب یا شراب سفید تفت داد تا کمی لقمه را حفظ کند یا برای مدت طولانی تری شیرینی طبیعی خود را نشان دهد.

کلم سفید ماده اصلی یک سالاد کلم سنتی است. باز هم، برخی از سالادهای کلم خریداری شده در مغازه، کلم سفید را نام بدی داده اند. درست کردن سالاد کلم خودتان نمی تواند ساده تر از این باشد و از هر چیزی که در مغازه ها خریداری می شود یک دنیا فاصله دارد. فقط سس مایونز خانگی را با هویج خرد شده، کرفس، کلم سفید و گیاهان تازه مخلوط کنید و با بسیاری از پیک نیک ها و باربیکیوهای تابستانی همراهی سریع و عالی خواهید داشت.

ما کلم سفید را به اشکال مختلف دوست داریم، اما روش مورد علاقه ما برای پخت آن این است که آن را با کمی چربی روی اجاق گاز تفت دهیم. در این دستور غذای آسان، ما در سمت سالم باقی می‌مانیم و کلم را در روغن زیتون می‌پزیم، اما می‌توانید روغن زیتون را با سایر چربی‌ها عوض کنید.

کلم سفید سبزی است که در پخت و پز سنتی بسیاری از کشورها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیرا از زمان بسیار قدیم شناخته شده است و ظاهراً خواص درمانی متنوعی دارد. آنها در سراسر جهان گسترش یافته اند و در حال حاضر به روش های مختلفی مصرف می شوند، اگرچه معمولاً پخته می شوند. زمانی که برگ ها روی جوانه اصلی گیاه به هم فشار می آورند، سر تشکیل می شود.

کلم سفید یکی از قدیمی ترین سبزیجات شناخته شده است. آنها قبلاً توسط مصریان کشت می شدند و به عنوان یک گیاه دارویی فکر می کردند. معمول ترین روش مصرف کلم خورش یا پخته است، البته کلم خام نیز در سالاد گنجانده شده است. در آلمان چوکرات را درست می کنند که کلم تخمیر شده است.

از نظر تغذیه ای، کلم مقادیر مهمی از ویتامین ها و مواد معدنی را تامین می کند. آنها همچنین حاوی مقادیر کمی قند، نشاسته، پروتئین و مواد معدنی هستند. محتوای قند آنها را به سبزی برگ تبدیل می کند که می تواند برای مدت طولانی تری نگهداری شود. بقیه سبزیجات از این نوع برای مدت بسیار کوتاهی نگهداری می شوند، زیرا فاقد قند و در نتیجه ذخیره هستند.

با توجه به اینکه کلم جز سبزیجات تازه به حساب می آید، خرید و فروش آن باید طبق اصول و استانداردهای خاص و در زمان مشخص صورت گیرد تا از خراب شدن آن جلوگیری شود. معمولا از انواع مختلف کلم برای تهیه ترشی، شور، سالاد، غذا و غیره استفاده می شود، بنابراین می توان گفت که کلم مصارف مختلف و زیادی دارد، به همین دلیل سرانه مصرف آن نیز در کشور بسیار بالا می باشد و بازار خرید و فروش پر رونقی دارد.

کلم یکی از اقلام خوراکی پرطرفدار در جهان است که دارای ارقام مختلفی مانند کلم پیچ سفید، کلم بروکلی، کلم پیچ قرمز یا بنفش، کلم بروکسل، کلم چینی، گل کلم و غیره است، که هر یک از آنها بازار فروش و مشتریان مختص به خودشان را دارند. ایران در زمینه تولید کلم کاملا خودکفا است و پتانسیل بالایی نیز در جهت تولید و صادرات کلم را دارد، در حال حاضر روسیه به عنوان یکی از مشتریان و خریداران اصلی کلم از ایران به حساب می آید که سالانه مقادیر قابل توجهی از کلم به آن صادر می شود، عراق، امارات و عمان نیز از جمله دیگر کشورهای هدف برای صادرات کلم می باشند.

کلم دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و استفاده از آن برای بهبود برخی از بیماری ها نیز توصیه می شود، به همین دلیل افراد زیادی به دنبال خرید کلم می باشند و تقاضا برای خرید کلم در بازار بسیار بالا است، بنابراین می توان گفت که بازار خرید و فروش عمده کلم، رونق بالایی دارد و همواره افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در این زمینه هستند. در حال حاضر خرید و فروش عمده کلم به دو صورت آنلاین و حضوری صورت میگیرد که روش آنلاین تا حد زیادی در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

برای خرید عمده کلم پیچ در بازار های جهانی باید به مراکز پخش کلم پیچ در بازارهای خارجی و داخلی رجوع نمائید و فروش کلم صادراتی را به طور کلی و از طریق اینترنت و یا تلفن به پایان برسانید. مشتری های کلم پیچ در عرصه ی جهانی برای خرید کلم پیچ باید به طریق غیر حضوری اقدام نمایند. آن ها مرکز های فروش معتبر کلم پیچ را برای خرید انتخاب می کنند و با مراجعه به این دسته از فروشگاه ها به تهیه کلم پیچ به میزان دلخواه و مورد نیاز شان می پردازند.

روش خرید کلم پیچ عمده در سطح جهان نیز دارای طرفدار های زیادی می باشد. زیرا این راه کار دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که سبب می شوند افراد خریدار کلم پیچ به این روش روی آورند. بازار فروش کلم پیچ، فروشگاه های متعددی را در بر گرفته است که تمام این مرکز های فروش سعی دارند که کلم پیچ عالی و خوبی را به دست مشتری های شان برسانند. مراکزی نیز در این مکان ها راه اندازی شده اند که به فروش ویژه کلم پیچ در بازار های داخلی می پردازند. آن ها قیمت کلم پیچ های شان را کاهش می دهند و این گونه فروشندگان، خریداران کلم پیچ بیشتری را جذب کلم پیچ های خود می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.