اسبی که با خوردن گوشت قرقاول نیرومند شد

قیمت قرقاول  ها اوایل فصل مناسبتر است و اغلب محکم می نشینند و تقریباً نزدیک به هم می نشینند، که آنها را به اهداف عالی برای گروه های کوچک شکارچی تبدیل می کند. یک الگوی زیگزاگ راه بروید و نسبتاً نزدیک به هم بمانید تا زمین بیشتری را بپوشانید و قرقاول‌ها را مخفیانه بین شکارچیان دور نکنند.

اگر چیزی به عنوان شکار “آسان” قرقاول وجود داشته باشد، در هفته اول یا دو فصل اتفاق می افتد، زمانی که پرندگان جوان فراوان هستند و پرندگان بالغ ماه های زیادی فرصت داشته اند که سگ ها را فراموش کنند.

شکارچیان و انفجار تفنگ ساچمه ای این زمانی است که فشار شکار بالاترین میزان است، اما با کمی پشتکار معمولاً می‌توانید تکه‌ای از زمین‌های عمومی یا خصوصی را پیدا کنید که پرندگان را در خود جای دهد.

هر چند با پیشروی فصل قرقاول، پرندگان وحشی به سرعت واقعاً وحشی می شوند، شکارچیان با آب و هوای مناسب کارهای دیگری برای انجام دادن زمان خود پیدا می کنند، و ممکن است داشتن تعداد محدودی از حلقه ها چالش برانگیزتر شود اما اگر می‌خواهید کمی سخت‌تر کار کنید، هنوز هم می‌توان این کار را انجام داد.

پرندگانی که در هفته‌های اول فصل زنده می‌مانند، آموخته‌اند که بهتر است از انسان‌ها و همراهان سگ‌شان دوری کنند، بنابراین به مخفی شدن، تغییر عادت‌های روزانه‌شان، نقل مکان به محله‌ای جدید و یا پرواز در اولین نگاه یا صدای آن متوسل می‌شوند.

شکارچیان و سگ هایشان اگر می خواهید به برداشت قرقاول ادامه دهید، تاکتیک های خود را بر این اساس تغییر دهید. چکمه‌های پیاده‌روی خود را ببندید و از مسیر دورتر دورتر شوید تا به دنبال پرندگانی بگردید که شکارچیان کنار جاده هنوز آن‌ها را پیدا نکرده‌اند.

پوشش واقعاً ضخیمی را که شکارچیان دیگر و سگ‌هایشان از پا گذاشتن آن می‌ترسند را شکار کنید، از جمله تکه‌های سنگین دم گربه‌سانان، محصولات ایستاده و توده‌های ضخیم زیتون روسی و دیگر درختان و بوته‌های مرتفع.

در مناطقی که ذرت و سایر محصولات غلات یا بذر اخیراً برداشت شده اند، بلافاصله پوشش اطراف مزارع بریده شده را برای پرندگانی که از مخفیگاه های قبلی خود دور نبوده اند، شکار کنید.

و از آنجایی که در اواخر فصل در حال شکار پرندگان شبح وار هستید، تا جایی که ممکن است یواشکی و ساکت باشید، از صحبت کردن با صدای بلند، سوت زدن برای سگ خود هر 20 ثانیه و صداهای دیگری که ممکن است پرندگان را از حضور شما آگاه کند و آنها را به پرواز درآورد یا در حال دویدن بپرهیزید.