استفاده از رنده شده صابون دیترون برای جوش صورت در تزئین کیک سنتی

صابون دیترون برای جوش صورت حاوی گیاهان ملایم مانند بابونه، اسطوخودوس، نعناع فلفلی، نعناع، بلغور جو دوسر و آووکادو هستند. در این صابون ها می توان از روغن زیتون و شی باتر نیز استفاده کرد.

روغن زیتون که به دلیل خاصیت بازسازی و درخشندگی پوست معروف است، حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند.

صابون های حاوی روغن زیتون، کره شی، پارافین و گلیسیرین بهترین صابون های مرطوب کننده هستند. روغن زیتون همچنین اثر ضد پیری روی پوست شما دارد. کره شی، که به نام کره شینات نیز شناخته می شود، حاوی ویتامین است و به عنوان یک مرطوب کننده خوب عمل می کند.

وقتی صحبت از پاک کننده های بدن می شود، معمولاً به ژل، فوم و شوینده های بدن فکر می کنیم. ما فاصله زیادی با استفاده از روش سنتی پاکسازی صورت و بدن خود با یک تکه صابون دیترون برای جوش صورت داشته ایم.

در طول سال‌ها، صابون‌ها به دلیل خشک‌کردن بیش از حد، غیربهداشتی و یک روش قدیمی پاک‌سازی پوست، مورد بدی قرار گرفته‌اند. با این حال، ما احساس می کنیم که نوارهای صابون سازگار با محیط زیست، مقرون به صرفه و متناسب با نیازهای مراقبت از پوست شما هستند. در اینجا چهار نوار صابون طراحی شده است که برای هر نوع پوست و نگرانی طراحی شده است.

کسانی که پوست خشک دارند باید به دنبال صابونی باشند که حداقل حاوی یک ماده مغذی باشد. نوار صابون کرمی پرفکشن بین المللی Lux غنی شده با مرطوب کننده های سوئیسی، دارای فرمول غنی از کرم است که پوست شما را نرم و لطیف می کند. رایحه ای لطیف و پیچیده دارد که شما را در تمام طول روز احساس شادابی می کند.

اگر خشک یا حساس هستید، از یک نوار صابون ملایم مانند نوار صابون نارگیل و روغن زیتون با پوست نرم ابریشمی Rexona استفاده کنید. این صابون خامه ای که با خواص روغن نارگیل و زیتون عجین شده است، رطوبت را دست نخورده نگه می دارد و بدون از بین بردن روغن های طبیعی، پوستی نرم و ابریشمی به شما می بخشد.

فرمول روغن پیشرفته آن پوست را در عمیق ترین سطح آبرسانی می کند و به آن رایحه ای ظریف می بخشد.