استفاده از زعفران سحرخیز در دبی به همراه میگو برای اصلاح طبع سرد آن

زعفران سحرخیز در دبی به ادویه آفتابی معروف است. این فقط به دلیل رنگ متمایز آن نیست، بلکه به این دلیل است که ممکن است به روشن شدن روحیه شما کمک کند. در بررسی پنج مطالعه، مکمل‌های زعفران به طور قابل‌توجهی مؤثرتر از دارونماها در درمان علائم افسردگی خفیف تا متوسط بودند.

مطالعات دیگر نشان داد که مصرف 30 میلی گرم زعفران سحرخیز در دبی در روز به اندازه فلوکستین، ایمی پرامین و سیتالوپرام درمان های مرسوم برای افسردگی موثر است. علاوه بر این، افراد کمتری نسبت به سایر درمان ها عوارض جانبی زعفران را تجربه کردند.

به نظر می رسد هر دو گلبرگ زعفران و کلاله نخ مانند در برابر افسردگی خفیف تا متوسط مؤثر باشند. در حالی که این یافته ها امیدوارکننده هستند، قبل از اینکه متخصصان بتوانند زعفران را به عنوان درمانی برای افسردگی توصیه کنند، به مطالعات انسانی طولانی تر با شرکت کنندگان بیشتر نیاز است.

یک راه ساده برای تکمیل یک وعده غذایی با زعفران سحرخیز در دبی، اضافه کردن چند رشته به یک فنجان آب داغ است. با انجام این کار بیشتر طعم زعفران گرفته می شود. سپس فرد می تواند در پایان پخت هم آب و هم زعفران را به یک غذای خوش طعم اضافه کند.

زعفران نیز به عنوان مکمل، عموماً به صورت کلاله پودری در کپسول، در دسترس‌تر می‌شود. مهم است که دستورالعمل های روی بسته بندی را بخوانید و قبل از مصرف مکمل های جدید با پزشک صحبت کنید.

زعفران گیاهی قدیمی و گران قیمت است. حاوی برخی ترکیبات آنتی اکسیدانی است که ممکن است به کاهش خطر برخی بیماری های مزمن که با استرس اکسیداتیو مرتبط هستند کمک کند.

شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد این آنتی اکسیدان ها برای بدن مفیدتر از آنتی اکسیدان هایی هستند که فرد می تواند به سادگی با خوردن میوه ها و سبزیجات فراوان دریافت کند.

اگرچه تحقیقات بیشتری در مورد این اثرات ضروری است، زعفران همچنین ممکن است به بهبود خلق و خو، تقویت عملکرد جنسی و کاهش علائم PMS در برخی افراد کمک کند.