اولاً بررسی گروه هنرمندان «رز آبی» در زمینه نمادگرایی روسی

هدف این مقاله دو جنبه است: اولاً بررسی گروه هنرمندان «رز آبی» در زمینه نمادگرایی روسی و ثانیاً نشان دادن اهمیت آن در تحول نقاشی مدرن روسیه. احساس می شد.
که در حالی که توسعه هنرهای تجسمی روسیه در دوره 1910-1930 با جزئیات مورد مطالعه قرار گرفته بود، به ویژه توسط محققان غربی در چند سال گذشته، دهه قبل هنوز یک زمینه تحقیقاتی مبهم و گیج کننده بود:
کل فقدان ارزیابی کافی از جنبش “گل رز ابی” چه در روسیه و چه در غرب و اعتقاد خود من به این موضوع که این جنبش به عنوان پیوندی حیاتی بین رئالیسم روسی و به اصطلاح آوانگارد به عنوان انگیزه های اصلی عمل کرد.
تکمیل این کار برای توجیه این ادعا، کوشیده‌ام پیدایش گروه «رز آبی» را بخشی از فرآیندی ارگانیک و بومی بدانم و آن را با دستاوردهای هنر روسیه در اواخر قرن نوزدهم مرتبط کنم. 
از آنجایی که کار گروه “رز آبی” برای ناظران غربی ناشناخته است، برخی از نقاشی های اعضای اصلی کوزنتسوف، ساپونوف، ساریان، سودیکین به تفصیل تجزیه و تحلیل شده است.
در مورد اعضای کمتر فعال آراپوف، پئوفیلاکتوف، اوتکین بررسی سطحی تری ارائه شده است.
از آنجایی که این مقاله بیش چگالی جیوه از هر چیز به توسعه نقاشی سه پایه می پردازد، خروجی برومیرسکی و ماتویف (دو مجسمه ساز گروه) تنها مورد توجه قرار گرفته است. 
در سراسر متن نام “رز آبی” برای اشاره به گروهی متشکل از شانزده هنرمند که در نمایشگاه واحدی به این نام در مارس 1907 به نمایش گذاشتند، استفاده شده است.
اگرچه این نام برای اولین بار خواص شیره انگور برای کودکان فقط در آن نمایشگاه استفاده شد، من در این مقاله آن را برای گروه و به هنرمندان منفرد در سراسر دوره سمبولیستی خود، iec1904-1908. متن این اثر عمدتاً بر اساس مطالب مطالعه شده در مسکو بین سال 1966 است. و 1968.
اگرچه “رز آبی” اصلی، نقاشی‌ها بسیار نادر هستند، برخی از نمونه‌های آن هم در مجموعه‌های عمومی و هم در مجموعه‌های خصوصی یافت شد:
از این نظر، دسترسی به اتاق‌های انبار گالری ترتیاکوف، مسکو و موزه روسیه، لنینگراد کار من را تسهیل کرد.
 مطالب منتشر شده در مورد پیدایش گوجه فرنگی امروز و توسعه گروه “رز آبی” بسیار کم است و بنابراین، من مجبور بودم به شدت به آرشیوهای خصوصی و خاطرات شخصی معاصران و همچنین به منابع عمومی تر مانند مجلات و خاطرات سمبولیست تکیه کنم.
  • منابع:
    1. The ‘Blue Rose’ movement and Russian symbolist painting
  • تبلیغات: 
    1. حساسیت بیش از حد عاج (DH) در بزرگسالان نسبتاً شایع خمیر دندان است
    2. بهترین روش ها برای کسب سود از طریق کسب و کار کوچک!
    3. 5 روش برای اینکه 6 ماهه پولدار شوید
    4. استفاده از جوراب در زمانهای قدیم