با استفاده از لوله پلی اتیلن جوشی 160 مواد مضر فاضلاب ها تفکیک می شود

هنگامی که شما در حال انتخاب لوله پلی اتیلن جوشی 160 برای یک پروژه هستید، به خاطر داشته باشید که اندازه گیری فشار برای آب نسبتاً ریز انجام می شود. اگر می خواهید لوله ای مناسب برای کاربردهای دیگر، مانند حمل آب در دمای متفاوت، ممکن است به درجه فشار متفاوت لوله PE نیاز داشته باشید.

PN 2.5 با کمترین فشار، که 2.5 بار است مطابقت دارد. اگر یک لوله PE را با این رتبه فشار انتخاب کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حداکثر فشار حداکثر تا 2.5 بار را تحمل کند. قوی ترین لوله دارای امتیاز PN 16 است. این بدان معنی است که می تواند حداکثر فشار 16 بار را تحمل کند.

یکی از اصلی ترین راه های استفاده از لوله PE، برای سیستم های آب آشامیدنی است. هیچ کس نمی خواهد آب بنوشد که در معرض آلودگی به مواد شیمیایی باشد و این جایی است که عدم تحرک نسبی PE Pipe مفید است.

 

 

هیچ سموم از لوله به داخل آب آشامیدنی ریخته نمی شود، بنابراین در حالی که از طریق شبکه ای که با لوله PE ساخته می شود، تأمین آب ایمن نگه داشته می شود.

از لوله PE نیز برای انتقال گاز طبیعی استفاده می شود. چندین نفر برای پخت و پز و سایر برنامه ها از گاز طبیعی استفاده می کنند. گاز طبیعی را نمی توان به گونه ای ذخیره کرد که برخی از گازهای دیگر مانند پروپان می توانند.

به همین ترتیب، باید از طریق یک شبکه قابل اعتماد حمل شود. این سیستم ها با استفاده از لوله های PE با دوام ساخته شده اند که دارای گاز طبیعی در زیر زمین هستند.

از آنجا که PE بسیار سخت است. بعید است که لوله ها آسیب ببینند و گاز طبیعی، آب یا هر ماده دیگری را که حمل می کنند نشت کنند. از آنجا که پلی اتیلن را می توان در دماهای پایین بدون شکننده شدن استفاده کرد، این نوع لوله کشی برای آب و هوایی که اغلب در معرض دمای سرما قرار دارند، مناسب است.