با خوردن کیوی خونی 1401 بیماری سرطان را درمان کنید

مصرف بیش از حد پتاسیم می تواند برای افرادی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند مضر باشد. اگر کلیه‌ها نتوانند پتاسیم اضافی را از خون خارج کنند، ممکن است عوارض تهدید کننده زندگی ایجاد شود.

افراد در معرض خطر بیماری های قلبی عروقی ممکن است از داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین (کومادین) استفاده کنند.

کیوی خونی 1401 حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین K است که می تواند در عملکرد رقیق کننده های خون اختلال ایجاد کند.  هر فردی که از این داروها استفاده می کند باید قبل از افزایش مصرف غذاهای حاوی ویتامین K با پزشک مشورت کند.

برخی افراد واکنش های آلرژیک به کیوی را تجربه می کنند. هر فردی که بعد از خوردن کیوی دچار کهیر، بثورات پوستی یا تورم می شود باید به دنبال مراقبت های پزشکی باشد.

یک واکنش شدید می تواند منجر به آنافیلاکسی شود که می تواند زندگی را تهدید کند. در اینجا درباره آلرژی کیوی بیشتر بدانید. کیوی منبع خوبی از ویتامین C و آنتی اکسیدان است. می‌تواند میان‌وعده‌ای سالم درست کند، بسته‌بندی آن در جعبه‌های ناهار آسان است و می‌تواند به غذاهای شیرین و سالاد طعم بدهد.

کیوی همچنین در فهرست پانزده پاک ۲۰۱۹ گروه کاری محیطی از مواد غذایی که کمترین احتمال وجود آفت کش ها را دارد، قرار دارد. کیوی به صورت تازه، خشک یا به صورت آب میوه در دسترس است. انواع محصولات کیوی برای خرید آنلاین در دسترس هستند.

کیوی و سایر میوه ها به دلیل داشتن مواد مغذی، فواید زیادی برای سلامتی دارند. کیوی منبع خوبی از ویتامین C، آنتی اکسیدان ها و فیبر است.

آنتی اکسیدان ها از جمله ویتامین C، کولین، لوتئین و زآگزانتین به حذف رادیکال های آزاد از بدن کمک می کنند. رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری هستند که بدن در طی متابولیسم و سایر فرآیندها تولید می کند.

اگر رادیکال های آزاد بیش از حد ایجاد شوند، می توانند باعث استرس اکسیداتیو شوند که می تواند منجر به آسیب سلولی شود. این آسیب ممکن است منجر به مشکلاتی مانند بیماری قلبی یا سرطان شود. آنتی اکسیدان ها می توانند با از بین بردن رادیکال های آزاد از بدن محافظت کنند.