با پوشیدن دمپایی طبی پرستاری مناسب 20 سال جوان تر شوید

پرستارانی که با آنها مصاحبه کردیم موافقت کردند که باید از دمپایی طبی پرستاری که فقط برای زیبایی شناسی می پوشید دوری کنید. آنها ممکن است روی پاهای شما خوب به نظر برسند، اما در پایان شیفت، تاول ها، انگشتان به هم چسبیده و درد زیاد ارزش “نگاه کردن” را ندارند.

دمپایی طبی پرستاری با پاشنه یا سکو می‌توانند خطر چرخش مچ پا را افزایش دهند و کفش‌های با پاشنه بلند می‌توانند فشار بیشتری به پاهای شما وارد کنند. کفش هایی که انعطاف پذیر نیستند یا کفش هایی که زیره آن ها بالشتک نیستند نیز باید اجتناب شود.

یک کفش سنگین می تواند درد و خستگی را در پایان شیفت شما افزایش دهد. در حالی که کفش ها نباید خیلی تنگ باشند، نباید خیلی گشاد نیز باشند. حرکت کفش گشاد و مالیدن آن به پای شما می تواند منجر به تاول شود.

با توجه به اینکه پای هر کسی متفاوت است و هر توصیه کفشی با پای هر پرستاری مناسب نیست، بیایید نگاهی به کفش‌هایی بیندازیم که پرستاران پیشنهاد می‌کنند بهترین کفش پرستاری شما باشد.

تیم ما به طور مستقل این محصولات را انتخاب کرد. اگر روی پیوند محصول کلیک کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. اینجا بیشتر بیاموزید.

پرستاران زندگی کاری خود را صرف مراقبت از سلامت دیگران می کنند و در نتیجه اغلب از سلامت خود غافل می شوند. این می تواند با توجه به پاهای خود و خرید کفش خوب شروع شود.

اگر در حال حاضر به دنبال خرید یک جفت دمپایی طبی پرستاری خودتان هستید، امیدواریم اطلاعات بالا برای شما مفید واقع شود. لطفاً این اطلاعات را با آنچه در مورد پای خود می دانید ترکیب کنید، زیرا هیچ کس بهتر از شما پاهای شما را نمی شناسد!

اگر قرار است تحقیقات بازار خود را بین دوستان انجام دهید، حتما از تعداد زیادی از افراد بپرسید، زیرا پای هر کسی متفاوت است و همه ما تجربیات متفاوتی خواهیم داشت. پرستاران جدید ممکن است بر خرید بهترین گوشی پزشکی که می توانند از پس هزینه هایشان برآیند تمرکز کنند، اما به زودی متوجه می شوند که زمان و پول آنها بهتر است برای یافتن بهترین کفش های پرستاری صرف شود.