تولید نوعی دفتر جادویی که نوشته هایش به حرکت در می آیند

دفتر جادویی یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای توسعه تعاملی و ارائه پروژه های علم داده است. این مقاله نحوه استفاده از دفتر جادویی برای پروژه های علم داده و نحوه راه اندازی آن را در دستگاه محلی خود به شما آموزش می دهد.

یک دفتر جادویی کد و خروجی آن را در یک سند ادغام می کند که تجسم ها، متن روایت، معادلات ریاضی و سایر رسانه های غنی را ترکیب می کند. به عبارت دیگر: این یک سند واحد است که در آن می‌توانید کد را اجرا کنید، خروجی را نمایش دهید و همچنین توضیحات، فرمول‌ها، نمودارها را اضافه کنید و کار خود را شفاف‌تر، قابل درک‌تر، تکرارپذیرتر و قابل اشتراک‌گذاری کنید.

استفاده از دفتر جادویی در حال حاضر بخش عمده ای از گردش کار علم داده در شرکت ها در سراسر جهان است. اگر هدف شما کار با داده ها است، استفاده از نوت بوک گردش کار شما را سرعت می بخشد و برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری نتایج را آسان تر می کند.

بهترین از همه، به عنوان بخشی از پروژه منبع باز Jupyter، نوت بوک های Jupyter کاملا رایگان هستند. می توانید نرم افزار را به تنهایی یا به عنوان بخشی از جعبه ابزار علم داده آناکوندا دانلود کنید.

اگرچه امکان استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف در نوت بوک های Jupyter وجود دارد، اما این مقاله بر پایتون تمرکز خواهد کرد، زیرا رایج ترین مورد استفاده است. نقطه شروع توسعه DMN، دفترچه حافظه مدادی کاغذی بود که در کار قبلی با افراد مبتلا به MCI و زوال عقل خفیف استفاده می شد.

در طراحی برنامه اولیه، ما همچنین دستورالعمل‌های Diaz-Bossini و Moreno را برای طراحی برنامه‌های تلفن همراه برای بزرگسالان مسن‌تر، از جمله اهداف بزرگ، نمادهای ساده، بازخورد تأیید پس از انتخاب یک دکمه، حرکات محدود برای پیمایش اعمال کردیم.

اولین تکرار بر روی یک پلت فرم اندروید توسعه داده شد و با هشت سالمند سالم آزمایش شد. بازخورد شرکت‌کنندگان ما را بر آن داشت تا برنامه را به یک پلتفرم iOS ترجمه کنیم زیرا شرکت‌کنندگان گزارش دادند که با پلتفرم iOS آشنایی بیشتری دارند و احساس می‌کردند که کاربرپسندتر از برخی از ویژگی‌های اندروید است.