تولید نوعی پارچه مبلی مازراتی ساده که در آتش نمی سوزد

پارچه مبلی مازراتی ساده ظریف است و مستعد لکه شدن است. این یک پارچه نرم است و آن را به یکی از پرکاربردترین مواد روکش مبل تبدیل می کند. اگر مبل نخی دارید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در اسرع وقت آن را تمیز کنید.

پنبه را می توان تمیز کرد اما نیاز به تمیز کردن و مراقبت کامل دارد زیرا آب را به سرعت جذب می کند و اگر به درستی خشک نشود می تواند به الیاف آن آسیب برساند.

یک راه عالی برای شروع تمیز کردن مبل نخی این است که قبل از استفاده از هر ماده تمیز کننده روی آن، ابتدا آن را جاروبرقی بکشید.

اطمینان حاصل کنید که تمام طرف های مبل را جاروبرقی بکشید تا هیچ کثیفی یا گرد و غباری از آن باقی نماند. قبل از خرید هر گونه تمیزکننده مبل، ابتدا برچسب آن را بررسی کنید و ببینید آیا برای استفاده با پارچه های نخی ایمن هستند یا خیر.

با کیفیت بسیار بالا، همانطور که من از مبلمان مقاله انتظار داشتم. محکم است، اما من این انتظار را داشتم و دوست داشتم. پارچه بادوام اما راحت است. من عاشق رنگ آبی هستم.»

کاناپه به سرعت توسط افراد متحرک بسیار دوستانه تحویل داده شد. راه اندازی آسان بود و فوق العاده راحت است. تصاویر آنلاین باعث می شود کاناپه کمی سبزتر از آنچه هست به نظر برسد این یک کاناپه واقعاً آبی تیره است. من تصمیم گرفتم آن را نگه دارم، زیرا در کل هنوز به نظر می رسد و احساس خوبی دارد، اما ای کاش عکس ها برای رنگ آمیزی آنلاین کمی واقعی تر بودند.”

رنگ، طرح و اندازه این کاناپه دقیقاً همان چیزی است که من می‌خواستم. تنها نقطه ضعف در خواندن تعداد زیادی نقد است که فکر می‌کردم کاناپه کمی نرم‌تر از آن چیزی است که هست.

فکر می‌کنم این طراحی و جدید بودن به بالشتک‌های سفت‌تر کمک می‌کند، اما نسبتاً محکم است. امیدوارم کمی خراب شود من بیشتر به خاطر سگ هایم روی آن را می پوشانم، اما روی کوسن های کناری بازو نه. من برای اولین بار آنها را شستم و ظاهرشان عالی است. از خرید بسیار راضی هستم.»