خوردن سیب درختی در بازار تهران سبب فراموشی می شود

یک مطالعه نشان می دهد که مصرف روزانه سیب سبز می تواند خطر ابتلا به سرطان ریه را کاهش دهد. کسانی که به طور منظم سیگار می کشند می توانند این میوه شگفت انگیز را به رژیم غذایی خود اضافه کنند تا از فواید آن نهایت استفاده را ببرند.

وقتی سیب درختی در بازار تهران می خورید پوست آن را داخل سطل زباله نریزید. جدا از فواید سلامتی، پوست سیب دارای تمام عناصر سم زدایی است و می تواند مانند گوشت سیب سلامت شما را بهبود بخشد. سیب سبز همچنین برای بهبود سیستم ایمنی بدن شما شناخته شده است.

فیبر بالای آن کبد، کلیه ها و سیستم گوارش را عاری از سموم نگه می دارد. علاوه بر این، فیبر به از بین بردن مشکلات یبوست کمک می کند که برای سلامت گوارش و سلامت کلی شما عالی است.

حاوی ویتامین K، یک ماده مغذی ضروری است که به انعقاد و لخته شدن خون کمک می کند. فردی که این آبمیوه را می‌نوشد، توانایی بهتری در بهبود زخم‌ها دارد. همچنین برای زنانی که خونریزی بیش از حد در دوره قاعدگی خود دارند مفید است.

کمبود تغذیه می تواند پوست را مستعد ابتلا به چندین اختلال پوستی کند. پوست تغذیه لازم را از آب سیب سبز می گیرد تا در صورتی سلامت باشد. حتی در صورت استفاده موضعی، عصاره سیب سبز می تواند پوست را عمیقا مرطوب کند، چین و چروک ها را کاهش دهد و بافت و ظاهر کلی آن را بهبود بخشد.

خرید سیب سبز سفت و خوش رنگ بسیار مهم است. همیشه بهتر است به جای سیب های از قبل کیسه ای، سیب های جداگانه داشته باشید. از خرید سیب هایی که بوی مشک دارند خودداری کنید.

سیب سبز باید در یخچال نگهداری شود. سیب ها را بعد از پاشیدن آب در کیسه سوراخ دار بپیچید و در سردترین گوشه یخچال نگهداری کنید. شما می توانید سیب ها را تقریبا دو تا سه هفته تازه نگه دارید.

سیب سبز را همچنین می توان برای مدت کوتاهی در دمای اتاق نگهداری کرد. اگر می خواهید زودتر برسند آنها را در یخچال نگهداری کنید.