خوردن کنسرو خوراک مرغ می تواند آلزایمر را درمان کند

برای بسیاری از ما، کنسرو خوراک مرغ آخرین خط دفاع آشپزی ما هستند غذاهایی که اگر چیزی در خانه باقی نمانده باشد یا وقتی در حال جمع آوری آذوقه برای آماده شدن برای آب و هوای بد هستیم، می پزند.

بسیاری از این به این دلیل است که سبزیجات کنسرو شده رپ بدی دارند. بخشی از این امر از درک ما ناشی می شود که تعدادی از سبزیجات کنسرو شده مانند مارچوبه، اسفناج و چغندر طعمی شبیه همتایان تازه خود ندارند.

ما همچنین مطالعاتی را مشاهده کرده‌ایم که نشان می‌دهد یک ماده شیمیایی که در طول تاریخ قوطی‌ها را پوشانده است برای رشد مغز مضر است. همچنین این باور وجود دارد که کنسرو خوراک مرغ سرشار از سدیم هستند.

اما اگر عاقلانه انتخاب کنیم، کنسرو خوراک مرغ می‌توانند طعم و مواد غذایی را نیز به ارمغان بیاورند نخود کنسرو شده می‌تواند پایه یک هوموس عالی باشد، در حالی که مایع آن، همچنین به عنوان aquafaba شناخته می‌شود، توسط گیاه‌خواران به عنوان جایگزین سفیده تخم‌مرغ مورد توجه قرار می‌گیرد.

کنسرو گوجه فرنگی یک ماده اولیه عالی برای یک سس ماکارونی به یاد ماندنی است و کنسرو ماهی تن برای افرادی که رژیم های غذایی پر پروتئین دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

پس آیا کنسروها شایسته شهرت هستند؟ ممکن است لازم باشد چند افسانه خوب کنسرو شده را از بین ببریم، اما قطعاً فکر می‌کنیم که کنسروها را باید افراد خوب تغذیه‌ای در نظر گرفت، زیرا در بسیاری از موارد، این همان چیزی است که هستند.

گاهی اوقات کنسرو خوراک مرغ می‌تواند جایگزین مناسبی برای چیزهای تازه باشد راحت، فاسد نشدنی، و با همان سرعتی که می‌توانید قوطی را باز کنید، می‌تواند در برخی شرایط باعث صرفه‌جویی در روز شود.

اما مراقب باشید کنسرو مرغ همیشه بهترین جایگزین برای استفاده در همه دستور العمل ها نیست. همانطور که Southern Living توضیح می دهد، مقداری از طعم مرغ تازه در فرآیند کنسرو کردن از بین می رود و نتیجه یک مرغ شور اما بدون طعم است که می تواند یک غذا با طعم های لطیف را خراب کند.

همچنین، هنگامی که آن را در یک دستور پخت اضافه می‌کنند، مرغ کنسرو شده اغلب مایعی را که در آن خیسانده شده است نشت می‌کند و باعث ایجاد آشفتگی آبکی می‌شود.