زنی به خاطر حوله ست عروس از همسرش طلاق گرفت

هنگامی که حوله ست عروس خود را انتخاب کردید، ابتدا یک حوله تهیه کنید و آن را بشویید (اگر آنها فقط به صورت مجموعه فروخته می شوند، کوچکترین مجموعه موجود را خریداری کنید). احتمالاً نمی‌توانید آن را برگردانید، اما بهتر از هدر دادن پول برای یک دسته حوله بد است.

از آنجایی که هر حوله جدیدی به صورت موقتی تکمیل می شود، باید آن را یک یا دو بار بشویید تا ببینید واقعاً چه ظاهری دارد و چه حسی دارد. Wirecutter حوله‌های فینالیست خود را پنج بار می‌شوید تا ببیند رنگ‌ها چگونه ماندگار می‌شوند و نرمی آن محو می‌شود.

هنگام شستن حوله ست عروس آزمایشی، از نرم‌کننده‌های پارچه که می‌توانند باعث ایجاد لکه‌هایی شوند که حس را تغییر می‌دهند، و سفیدکننده‌های کلر که می‌تواند رنگ را تغییر دهد، خودداری کنید. در آب سرد بشویید و روی حرارت کم تا متوسط خشک کنید.

هنگامی که آماده خرید بیشتر هستید، یک قانون خوب این است که حداقل سه حوله حمام برای هر فرد در خانه خود داشته باشید. شما باید هر دو تا سه روز یک بار حوله خود را عوض کنید، بنابراین اگر هفته ای یک بار لباس های خود را می شویید، این مقدار کافی است که بین روزهای خشکشویی شما را ببینید.

Wirecutter توصیه می کند حوله های خود را از یک برند معتبر با سیاست بازگشت خوب بخرید. بررسی های آنلاین کاربران را بررسی می کند تا ببیند آیا مردم از تجربه خدمات مشتری شکایت دارند یا خیر.

اگر به دنبال ذخیره مجدد هستید، به خاطر داشته باشید که فروشگاه های بزرگی مانند Macy’s، Target و Kohl’s اغلب حوله ها را متوقف می کنند. در شش سال آزمایش Wirecutter، احتمال ناپدید شدن حوله‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ بعد از چند فصل بیشتر از حوله‌های شرکت‌های کاتالوگ مانند Frontgate یا مارک‌های مستقیم به مصرف‌کننده مانند Onsen بود.

اگر به اندازه کافی ندارید یا نیاز به جایگزینی دارید، بعداً اضافه کردن به عرضه خود را دشوار می کند. تاریخ های نظرات کاربران را بررسی کنید تا ببینید آیا حوله ست عروس که دوست دارید بیش از چند سال است که وجود دارد یا خیر.

هرچه بررسی‌ها قدیمی‌تر باشند، احتمال اینکه حوله‌هایی که به آن‌ها توجه دارید به زودی متوقف شوند، کمتر می‌شود. اگر حوله‌هایی را پیدا کردید که دوست دارید، بیشتر از آنچه فکر می‌کنید نیاز دارید بخرید، به‌علاوه تمام حوله‌های دستی یا پارچه‌های دستشویی که ممکن است بخواهید، اگر احتمال دارد بعداً نتوانید تعداد بیشتری از آنها را بخرید.