زنی که با پوشیدن لباس راحتی زنانه تابستانی پرواز کرد!

به طور دلگرم کننده، پاسخ به فراخوان اولیه من برای مقاله برای این شماره ویژه از همه انتظارات من فراتر رفت. بنابراین، محصول نهایی منتشر شده از دو قسمت تشکیل شده است.

این اشتها و اشتیاق نشان می‌دهد که توده‌های مهمی از محققان وجود دارند که در مورد رابطه بین لباس راحتی زنانه تابستانی و اوقات فراغت فکر می‌کنند و روی آن کار می‌کنند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که نیاز و تمایل به مکان‌های علمی وجود دارد که این تحقیقات مربوط به لباس ممکن است پخش و به اشتراک گذاشته شود. هدف The Dress Issue گردآوری این صداها برای نشان دادن غنا و ارتباط تحقیقات لباس با مطالعات اوقات فراغت و برای آن است و بالعکس.

مشارکت‌کنندگان و مقالاتی که در اینجا به نمایش گذاشته می‌شوند، پتانسیل و دامنه ارائه شده از طریق مطالعه لباس را ترسیم می‌کنند و ترکیبی از زمینه‌های مختلف جهانی، سنت‌های علمی و شیوه‌های تحقیقاتی را ارائه می‌دهند.

امید و قصد من این است که، با هم، این دو موضوع، سهمی اساسی، تازه و جدید در تحقیقات اوقات فراغت داشته باشند، مسیری را برای توسعه آینده آن ترسیم کنند و زمینه برتری در حال ظهور را شناسایی کنند.

من با نمایش دو مثال کوتاه در اینجا شروع می کنم، که نشان می دهد وابستگی و ارتباط بین اوقات فراغت و لباس، در این موارد خاص، از طریق خصلت های زبان محاوره ای آشکار می شود.

اصطلاحات مربوط به لباس، و اقلام خاص لباس، در طول زمان، شیبلت های مربوط به اوقات فراغت را تشکیل داده اند و به طور گسترده ای در فرهنگ عامه پذیرفته شده است که به افراد یا شخصیت ها شاید حتی شخصیت ها در درون تنور اوقات فراغت اشاره دارد.