غذای مورد علاقه من برای کیک هویج است

این دستور غذای مورد علاقه من برای کیک هویج است! این 100٪ از ابتدا ساخته شده است، به راحتی ساخته می شود، همه کاره و کاملاً خوشمزه است.

یکی از محبوب ترین دستور العمل های ما جیوه قرمز در رادیو قدیمی ! فقط تمام نظرات تحسین برانگیز را بخوانید! به دستور العمل کیک هویج آسان بروید این کیک هویج سریع، آسان و بسیار خوشمزه درست می شود.

تا همین اواخر بود که متوجه شدیم چقدر کیک هویج را دوست داریم. این چیزی نبود که هر کدام از ما با خوردن بزرگ شدیم.

به لطف این دستور العمل آسان، ما عاشق شدیم. شما می توانید این کیک را به سرعت و بدون وسایل فانتزی زیاد درست کنید.

این کیک نه تنها خوشمزه ترین کیک هویج و دارچین با پف زیاد است که ما درست کرده ایم، بلکه برای درست کردن آن بسیار خوشمزه است.

کیک هویج

 

اگر به دنبال تهیه کاپ کیک هستید، دستور پخت کیک هویج آسان ما را ببینید! از این کیک الهام گرفته شده است.این لباس مجلسی ، آسان و بسیار خوشمزه درست می شود.

تا همین اواخر بود که متوجه شدیم چقدر کیک هویج را دوست داریم. این چیزی نبود که هر کدام از ما با خوردن بزرگ شدیم.به لطف این دستور العمل آسان، ما عاشق شدیم. شما می توانید این کیک را به سرعت و بدون وسایل فانتزی زیاد درست کنید.

این کیک نه تنها خوشمزه ترین کیک هویجی است که ما درست کرده ایم، بلکه برای درست کردن آموزش اسکاج جدید بسیار خوشمزه است.اگر به دنبال تهیه کاپ کیک هستید، دستور پخت کیک هویج آسان ما را ببینید! از این کیک الهام گرفته شده است.

مواد لازم برای این کیک ساده است و شرط می بندم که تعداد کمی از آنها را در آشپزخانه خود دارید! دستور پخت کامل در زیر آمده است، اما در اینجا یک مرور سریع وجود دارد:

من استفاده از آرد همه منظوره را دوست دارم، اما می توانید مقداری از آرد همه منظوره را جایگزین گندم کامل یا آرد سفید کامل کنید. برای یک کیک هویج بدون گلوتن، آرد را با مخلوط آرد بدون گلوتن مورد علاقه خود عوض کنید.

  • منابع:
    1. Incredibly Moist and Easy Carrot Cake

  • تبلیغات: 
    1. روش جدید ایزوگام کردن سقف ها
    2. سگ بهترین همراه در سخت ترین دوران انسان
    3. ایده های آسان برای کسب ثروت در منزل
    4. کاربرد صندل در مدارس