فروش “جیوه قرمز” که در بمب های هسته ای استفاده می شود

این روزها رسانه های اجتماعی به مرکزی برای اخبار جعلی تبدیل شده اند. بسیاری از شایعات و گمانه زنی ها نیز در برنامه های چت منتقل می شود.

آخرین شایعه ای که در حال گشت و گذار در اینترنت است، جیوه قرمز در رادیو قدیمی است که بیشتر در وسایل الکترونیکی قدیمی مانند تلویزیون های CRT و رادیوهای FM یافت می شود.

همانطور که از نام آن پیداست، این یک مایع قرمز رنگ است که شایعه شده است که یک ترکیب گران قیمت است. اگرچه به نام خود جیوه دارد، اما هیچ سند مناسبی برای تأیید مجدد آن وجود ندارد

طبق ویدیوهایی که در سراسر اینترنت در حال پخش است، اکثر تلویزیون های تک رنگ قدیمی حاوی این مایع در یک بطری شیشه ای کوچک مانند یک ظرف هستند. گفته می شود که ارزش یک گرم از این مایع بیش از 200 میلیون تومان است.

10000 و صحبت های زیادی در مورد این ماده کیک هویج و دارچین با پف زیاد در حال انجام است. به گفته برخی از مایع جیوه قرمز برای ساخت بمب استفاده می شود.

برخی از نظرات آنلاین حتی نشان می‌دهند که جیوه قرمز می‌تواند برای درمان COVID-19 استفاده شود و هیچ سند یا مدرک مطلقی وجود ندارد که بتواند این گفته را تأیید کند.

جیوه قرمز

در حال حاضر، هیچ مطالعه علمی یا پشتوانه‌ای وجود ندارد که بتواند لباس مجلسی در مورد این مایع قرمز رنگ که جیوه قرمز نامیده می‌شود صحبت کند.

ما به شما توصیه نمی کنیم تلویزیون قدیمی یا رادیو FM را بفروشید، زیرا می تواند برای فعالیت غیرقانونی استفاده شود. ما در حال بررسی بیشتر در مورد این مایع مرموز هستیم که گفته می شود از طلا گران است.

توجه داشته باشید آموزش اسکاج جدید که جیوه، که یک فلز مایع است، فقط حدود دو هزار روپیه در هر کیلوگرم قیمت دارد و سمی است، بنابراین، حتی اگر جیوه قرمز ترکیبی باشد که جیوه واقعی در آن وجود دارد، نباید اینقدر هزینه داشته باشد.

در حال حاضر، به نظر یک کلاهبرداری است همراه باشید تا به روز رسانی های بیشتری در این مورد دریافت کنید.

  • منابع:
    1. ?What Is Red Mercury And Why People Are Ready To Pay Lakhs For It
  • تبلیغات: 
    1. بازده ای محصول در درخت بادام هندی
    2. روش کاشت صحیح درخت بادام هندی
    3. کشور های پرورش دهنده ی درخت بادام هندی
    4. روش تکثیر بذر درخت بادام هندی