لباس فرم نگهبانی و انتظامات که در آن مواد مخدر جاساز شده بود

برای بیش از 10 سال، اعضای ما که به برخی از موقعیت‌های اجرای قانون دریایی (MLE)، واحدهای امنیتی بندر (PSU) و عملیات مشترک خارج از کشور منصوب شده‌اند، یونیفورم کاری اعزامی نیروی دریایی (NWU Type III) را پوشیده‌اند.

استفاده از لباس فرم نگهبانی و انتظامات در این محیط های خاص نشان داده است که این نوع لباس برای تمام ماموریت های گارد ساحلی مناسب است. ما بازخورد مثبتی در مورد کسانی که یونیفرم نیروی دریایی نوع III را آزمایش کرده‌اند دریافت کرده‌ایم، و منطقی است که گارد ساحلی آن یونیفرم را به‌عنوان یونیفرم جدید عملیاتی ما بپذیرد.

برندسازی یونیفرم محافظان امنیتی با لوگوی گلدوزی شده یا چاپ شده باعث می شود کارکنان احساس کنند عضوی از یک تیم ارزشمند هستند و عموم را تشویق می کند که به شرکت شما احترام بگذارند.

همه ما شایعات را شنیده ایم، برخی از ما تصاویر را دیده ایم. یونیفرم های عملیاتی جدید لباس کار گارد ساحلی به زودی می آید. رسماً، CGWU جدید در اواخر سال مالی 2023 برای کل نیروی کار در دسترس خواهد بود و انتظار می رود در سال مالی 2025 به طور کامل جایگزین لباس عملیاتی شود.

پس از در دسترس قرار گرفتن، می توانید انتظار داشته باشید که CGWU جدید را در سال مالی 2025 ببینید. خط پایین، اگر به تازگی ODU های جدید خریداری کرده اید استرس نداشته باشید.

هر دو مجموعه یونیفرم عمر مفیدی در حدود سه سال دارند. تا زمانی که برای یونیفرم به روز شده آماده شوید، CGWU های جدید باید برای انتقال یکنواخت شما در دسترس باشند.

اعضای ثبت نام شده باید از سال مالی 2022 تعدیل در کمک هزینه ماهانه لباس ببینند تا به پوشش هزینه یکنواخت جدید کمک کنند. این به شما این امکان را می دهد که قبل از اینکه لباس جدید موجود و مورد نیاز باشد، ارزش جایگزینی دریافت کنید.

گنجاندن نشان شناسایی افسر باعث می شود که نگهبانان امنیتی برای افرادی که به دنبال کمک هستند قابل دسترس تر به نظر برسند. همچنین تضمین می کند که آنها به راحتی شناسایی می شوند بدون توجه به شرایط. وجود یک نشان یا گلدوزی با کلمه “SECURITY” یک نماد ملی شناخته شده و قابل اعتماد است که به کارکنان اجازه می دهد حرفه ای و معتبر به نظر برسند.