ماهی رنگین کمانی پر جنب و جوشی که در رودخانه است

سوف گونه های ماهی بسیار جالبی است. آنها رنگارنگ، لباس نوزادی پر جنب و جوش و فراوان ترین ماهی هستند که در رودخانه ها و دریاچه ها یافت می شوند. به همین دلیل است که آنها سزاوار یک بخش کامل در مورد حقایق هیجان انگیز در مورد آنها هستند.

بیش از 6000 گونه مختلف سوف در کشورها و مناطق مختلف وجود دارد. و این 6000 گونه به 150 خانواده از خانواده اصلی Percidae تقسیم می شوند.
آن‌ها یکی از فراوان‌ترین ماهی‌هایی هستند که در آب‌های کنار میناها یافت می‌شوند. مینو نیز به مقدار زیاد در دریاها یافت می شود.

زیستگاه طبیعی سوف بدنه آبی سریلانکا، تایلند، ویتنام، اندونزی، تایوان، جنوب چین، کامبوج، فیلیپین، می سی سی پی، نیجریه، کارولینای جنوبی، اروپا و سواحل اقیانوس اطلس، نوا اسکوشیا است. چساپیک و سایر مناطق جغرافیایی از این قبیل.

سوف ها با نام های مختلفی که از همان محل نام اصلی آنها گرفته شده است نیز شناخته می شوند. مانند ماهی سوف ،سوف بالخاش، سوف طلایی، در حالی که سوف، سوف نقره ای، و سوف کوهنوردی.
ویژگی ها و فرم بدن آنها چیزی است که آنها را از سایر ماهی ها متمایز می کند.

ماهی سوف

بیشتر گونه های سوف برای شکار یا خوردن توسط انسان بسیار کوچک هستند، از جمله 160 گونه دارتر.
سوف یکی از خوشمزه ترین ماهی های آب شیرین است. به همین دلیل است که بیشتر ماهیگیران در مورد صید آنها مصمم هستند. یکی دیگر از دلایلی که آنها مانکن بچه گانه را بسیار صید می کنند این است که صید آن بسیار آسان است.

سوف زرد در مورد ماهیگیری روی یخ محبوب است. آنها در مقادیر فراوان یافت می شوند که ماهیگیران می توانند کیسه ها و کیسه های آنها را صید کنند.

سوف زرد دارای قوز و مستطیلی است. این باعث می شود عمیق ترین قسمت مبل یافت آباد بدن آنها از باله پشتی شروع شود و سپس در نزدیکی ابتدای باله پشتی دوم باریک شود.

آنها به دلیل دندان های نیششان با ساجرها و والی ها متفاوت هستند.
سوف زرد نیز بدنی با ترکیبی از رنگ های طلایی، زرد و سبز دارد. بدن آنها دارای خطوط جانبی به رنگ تیره در پشت خود است. آنها همچنین تغییر رنگ بدن خود را در طول فصل جفت گیری تجربه می کنند.

  • منابع:
    1. ?Perch Fish: Discover The Perch & What Do Perches Eat
  • تبلیغات: 
    1. زیره خاصیت آنتی باکتریال و ضد آلرژی دارد
    2. زندگی کوتاه تر از آن است که ثروتمند نباشید
    3. وضعیت کارگران بی کار در سال جدید!
    4. انتخاب دستکش لاتکس مناسب توسط کارفرمایان