مصرف پیاز سرخ شده چیپسی موجب اخراج شدن بازیکنی از جام جهانی قطر شد

موسیرها پیازهای کوچک و بنفش رنگی هستند و برای تولید پیاز سرخ شده چیپسی استفاده می شود که اندازه آنها اغلب بیشتر از دو اینچ نیست. کسانی که از تیزی پیاز خام بیزارند، اغلب می توانند این نوع ملایم تر را کنترل کنند.

هنگام کارامل کردن یا تفت دادن موسیر مراقب باشید زیرا به سرعت تجزیه می شود و می تواند به راحتی بسوزد. مانند پیاز قرمز، آنها یک انتخاب رایج برای ترشی هستند. آنها را در چغندر با خامه، موسیر و پسته امتحان کنید.

پیازچه سبز امبره یا همان پیاز سبز، وقتی خرد می شود به نوارهای باریک طعم تبدیل می شود. انتهای سفید پیازچه در مقایسه با قسمت کمتر سفت و سبز تیره تر، قوی ترین طعم را دارد.

این سبزی طویل و رشته‌ای طعم ملایمی دارد و در غذاهای آسیایی مانند برنج قهوه‌ای با کیمچی، پیازچه و تخم‌مرغ ۷ دقیقه‌ای و پنیر خامه‌ای پیازچه اصلی دلی نیویورکی محبوب است.

دفعه بعد که روی پوره سیب زمینی سیر، سوپ پیاز یا پیاز کاراملی شده کمی تزئین سبز می خواهید، پیازچه را انتخاب کنید.

پیاز

این سبزی‌های بلند و نازک دارای طعم ملایمی هستند که به خوبی در غذاهای سیر قرار می‌گیرد. گیاهان سنتی فرانسوی ترکیبی از پیازچه تازه خرد شده، کرفس، جعفری و ترخون است که روی اکثر غذاهای فرانسوی پاشیده می شود.

تره فرنگی یکی از مواد اصلی سوپ ویشی سوآز است، یک سوپ کلاسیک فرانسوی که با تره فرنگی سرخ شده و سیب زمینی خامه ای درست می شود.

تره فرنگی از چندین لایه ریز تشکیل شده است که می تواند کثیفی و ماسه را به دام بیندازد، بنابراین همیشه قبل از پختن با آن، آنها را کاملاً در آب خیس کنید. رنگ سبز کم رنگ و طعم ملایم پیاز آنها افزودنی عالی برای یک غذای ماکارونی روشن مانند فتوسین با مارچوبه، تره فرنگی و نعناع است.

پیاز ترشی یک رویه همبرگر و سوسیس کبابی محبوب است. موسیر و پیاز قرمز به دلیل رنگ ارغوانی مایل به قرمزشان برای ترشی بهتر است. برای حفظ رنگ روشن، پیازهای خلال شده را در سرکه شراب قرمز که رنگ مشابهی دارد، ترشی کنید.