پارچه‌ های کرپ پنبه‌ای ژاپنی برای لباس‌های زیر مردانه

برای بیش از یک قرن، پارچه‌های کرپ پنبه‌ای ژاپنی برای لباس‌های زیر مردانه در تابستان مرطوب محبوب بوده‌اند. اکنون، تقاضای مصرف‌کنندگان برای پارچه کرپ مازراتی جذاب‌تر است که نشان‌دهنده تغییر استفاده از لباس‌های زیر به لباس‌های زنانه است.

هدف از این مقاله روشن کردن چگونگی تأثیر ساختارهای کرپ و نخ‌های تشکیل‌دهنده آن بر خواص فیزیکی، دسته و شکل‌پذیری شبح پارچه‌های کرپ برای لباس‌ها است.

سه پارچه خاکستری با بافت ساده با چهار فرآیند مختلف تکمیل شدند تا ساختار کرپ خود را تغییر دهند. خواص مکانیکی و سطحی پارچه مبلی با استفاده از سیستم ارزیابی کاواباتا برای پارچه ها اندازه گیری شد.

مقادیر دست اولیه و شکل پذیری شبح پارچه ها با استفاده از معادلات تبدیل بر اساس خواص فیزیکی محاسبه شد. دسته پارچه های کرپ و زیبایی ظاهری یقه های گشاد ساخته شده از آنها توسط دانشجویان دختر با استفاده از روش تفاضلی معنایی ارزیابی شد.

با مقایسه پارچه‌های ساخته شده از همان پارچه خاکستری، پارچه‌های کرپ پیکه، هاری (ضد پارچه) و شاری (تردی) را نسبت به بقیه نشان دادند.

ارزش ذهنی نرمی دست ارتباط نزدیکی با ضخامت پارچه لحاف تشک عروس جدید داشت. ارزیاب‌ها پارچه‌های کرپ پیکه ظریف را بر پارچه‌های پیکه پهن ترجیح می‌دهند، هم با توجه به حس لمسی پارچه‌ها و هم ظاهر زیبایی‌شناختی یقه‌های گشاد شده. سفتی برشی پارچه ها بر جذابیت یقه های گشاد غالب بود.

پارچه کرپ پیکه ظریف ساخته شده از نخ های ظریف، دسته ارجح تری را تولید می کرد. پارچه پیکه ظریف ساخته شده از نخ های ضخیم تر، یقه های گشاد با شبح هایی ایجاد می کند که جذاب تر است.

این نشان می دهد که ساختار پیکه ظریف یک ویژگی مثبت است که پارچه مازراتی را برای انواع مختلف لباس مناسب می کند.

  • منابع:
    1. Silhouette and handle design of cotton crepe fabrics for dresses

  • تبلیغات: 
    1. ساده ترین راه درمان طبیعی با گلاب
    2. میز اداری که به هیچ عنوان نمی شکند
    3. باقالی چه مزایایی برای گیاهخواری دارد
    4. ایزوگام یک سازه مهندسی شناخته شده است