پیرزنی که خودکار رنگی panter را به عنوان کادوی کریسمس به نوه خود داد

معلمان می دانند که قلم مهم است. آنها بر سر نوک های خوب دعوا می کنند، بر سر توپ های غلتکی دعوا می کنند و با توپی که انگار تنها فرزندشان است پیوند می خورند.

با این حال، وقتی نوبت به دانش‌آموزان می‌رسد، ما یک نوع خودکار رنگی panter را به همه می‌دهیم و انتظار داریم که همه با آن راحت باشند، از آن برای چندین کار مختلف استفاده کنند و کار را با سرعت، روان، استقامت و آراستگی تولید کنند. . حتماً این دیوانگی است؟

مطمئناً ایده یک قلم جهانی برای همه افراد برای همه کارها کمی خوش بینانه است. برخی از خودکارها با در نظر گرفتن سرعت نوشتن طراحی شده اند و هدف آنها انتقال روان جوهرهای مبتنی بر روغن است که سریعتر از سایر جوهرها خشک می شوند، بنابراین کمتر لکه دار می شوند. شکل قوی است، برای سختی های یادداشت برداری ساخته شده است.

قلم‌های دیگر برای تجربه نوشتن آرام‌تر طراحی شده‌اند، به فشار کمتری روی کاغذ نیاز دارند، و برای استقامت شکل می‌گیرند: یک خودکار سبک، آماده برای ساعت‌ها برون‌ریزی خلاقانه.

سپس شما قلم‌هایی دارید که برای طراحی طراحی شده‌اند، خودکارهایی که برای دقت دقیق طراحی شده‌اند، قلم‌هایی که برای حروف ریز طراحی شده‌اند و قلم‌هایی که برای حروف بزرگ و حلقه‌دار طراحی شده‌اند.

شما قلم هایی دارید که شبیه تنه درخت در دستتان است و قلم هایی دارید که به سختی می دانید آنجا هستند. اساساً شما برای هر چیزی که نیاز دارید قلم دارید.

انتخاب قلم را برای هر فردی اشتباه بگیرید و می توانید مطمئن باشید که در آینده مشکل خواهید داشت. تحقیقات نشان می‌دهد که پیچیدگی‌های یک ابزار نوشتاری چه اندازه، شکل یا جنس آن می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر عملکرد نوشتاری کودک داشته باشد و نه تنها بر میزان راحت و سریع آن‌ها برای نوشتن تأثیر بگذارد، بلکه بر میزان دقیق آن نیز تأثیر می‌گذارد.