کودکی بر اثر خوردن زیاد آلو خشک امروز کلیه هایش را از دست داد

آلو خشک امروز وسیله ای آسان برای کمک به افراد برای انجام توصیه های روزانه خود برای مصرف میوه است. اثرات مفید آلو خشک بر سلامت استخوان ممکن است تا حدی به دلیل تنوع منحصر به فرد فنولیک ها و مواد مغذی موجود در میوه باشد.

مطالعات حیوانی و سلولی نشان می‌دهد که آلو خشک و یا عصاره‌های آن از طریق اقداماتشان بر روی مسیرهای سیگنال‌دهی سلولی که بر تمایز استئوبلاست و استئوکلاست تأثیر می‌گذارند، تشکیل استخوان را تقویت کرده و از جذب استخوان جلوگیری می‌کنند.

با این حال، نتایج در مورد نشانگرهای خاص در سراسر مطالعات و بین مطالعات سازگار نیست. مطالعات حیوانی تا حدودی با مداخلات بالینی کوچک سازگار است که نشان می‌دهد آلو خشک ممکن است اثرات مفیدی بر کل بدن و BMD خاص سایت داشته باشد.

مطالعات کوهورت آینده‌نگر بلندمدت با استفاده از شکستگی‌ها و BMD به عنوان نقاط پایانی اولیه برای تأیید اثرات مطالعات بالینی، حیوانی و مکانیکی کوچک‌تر مورد نیاز است. هیچ عارضه جانبی در میان هیچ یک از مطالعاتی که در این مرور جامع گنجانده شده است، مشاهده نشد.

در حالی که داده‌ها کاملاً سازگار نیستند، این بررسی نشان می‌دهد که زنان یائسه می‌توانند با خیال راحت آلو خشک را به‌عنوان بخشی از توصیه‌های مصرف میوه خود با توجه به پتانسیل آن‌ها برای داشتن اثرات محافظتی بر تحلیل استخوان مصرف کنند.

اندازه گیری شده با سنجش استاندارد در مطالعات مشاهده ای و مداخله ای. در حالی که تنها یک مطالعه حیوانی اثرات آلو خشک را بر CTX و دو مطالعه بر روی ارزیابی کرد، مطالعات حیوانی که در این مرور بررسی شد، اثرات مفید آلو خشک و یا عصاره‌های غنی از پلی فنل آن‌ها را نشان داد.

بیشتر، اما نه همه، نشانگرهای چرخش استخوان. با این وجود، نشانگرهای گردش استخوان احتمالاً در استانداردسازی و کاربرد بالینی خود برای پیش‌بینی دقیق تغییرات کوچک در استخوان، همانطور که در مداخلات غذایی انتظار می‌رود، خیلی زودرس هستند.

تفاوت در طراحی مطالعه، دوز و مدت نیز ممکن است به ناسازگاری در نشانگرهای چرخش استخوان اندازه گیری شده در بین و بین مطالعات جوندگان و سلولی کمک کند.

مطالعات همگروهی آینده نگر طراحی شده برای ارزیابی ارتباط بالقوه مصرف آلوی خشک بر روی خطر شکستگی و تغییرات در تراکم استخوان در سراسر جمعیت و زیرجمعیت های مختلف برای تایید یافته های مطالعات موجود در این بررسی جامع بسیار مورد نیاز است.