کشف اولین شیرآلات بهداشتی ماهریس در چین

شیرآلات بهداشتی ماهریس بدون لمس می توانند سینک آشپزخانه یا حمام شما را تمیزتر و استفاده را آسان تر کنند. از آنجایی که نیازی به دست زدن به دسته یا دستگیره ندارید، می توانید آب را با ظرفی که در دست دارید روشن کنید و میکروب یا باکتری را به سایر افراد خانواده خود منتقل نکنید.

اگر در حال بازسازی آشپزخانه یا حمام خود هستید و به یک سینک جدید نیاز دارید، این مزایای شیرهای هندزفری را در نظر بگیرید. شیرآلات بهداشتی ماهریس می توانند آب کمتری نسبت به شیر معمولی مصرف کنند و می تواند از آلودگی غذا یا دست شما جلوگیری کنند.

در اینجا برخی از مزایای شیر آشپزخانه یا حمام بدون لمس آورده شده است، بنابراین می توانید تعیین کنید که آیا این شیر آب برای خانه شما مناسب است یا خیر.

وقتی دست های خود را در سینک می شویید، در هر دقیقه حدود 2 گالن آب مصرف می کنید. بچه‌های شما ممکن است هنگام شستن دست‌هایشان، شیر آب را روشن بگذارند و با آب بازی کنند، یا ممکن است شخص دیگری در خانه وقتی از اتاق بیرون می‌آید، آب را جاری کند.

به عنوان یک جایگزین، یک شیر آب هندزفری تنها زمانی که به آن نیاز دارید روشن می شود و پس از پایان استفاده از سینک به طور خودکار خاموش می شود.

به جای استفاده از چند ثانیه آب اضافی برای بستن شیرآلات بهداشتی ماهریس با دست، یک شیر آب بدون لمس با بستن دریچه پس از خروج از سینک، در مصرف آب صرفه جویی می کند.

در طی چند سال، می توانید صدها گالن آب را با یک شیر آب بدون لمس ذخیره کنید. این صرفه جویی برای محیط زیست بهتر است و به کاهش قبض آب در هر ماه کمک می کند.

شیرآلات بهداشتی ماهریس می توانند محل رشد میکروب ها و کثیفی باشند اگر آنها را مرتباً تمیز نکنید. هنگامی که دست های خود را بعد از استفاده از حمام یا پختن غذای خام می شویید، می توانید باکتری ها و ویروس ها را روی دسته ها باقی بگذارید.

این میکروب‌ها می‌توانند به دست‌ها یا ظروف شما برگردند. شما همچنین می توانید کثیفی و باقی مانده غذا را از پخت و پز منتقل کنید، که می تواند روی سطح سینک شما گیر کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.